Shoppen en Gatorland - Reisverslag uit Lakeland, Verenigde Staten van Zillah René Deborah Lee - WaarBenJij.nu Shoppen en Gatorland - Reisverslag uit Lakeland, Verenigde Staten van Zillah René Deborah Lee - WaarBenJij.nu

Shoppen en Gatorland

Blijf op de hoogte en volg Zillah René Deborah

26 April 2017 | Verenigde Staten, Lakeland

Vandaag besloten we het wat rustiger aan te doen en gebruik te maken van wederom een kortingscoupon die we gekregen hadden.
Omdat we niet de hele dag zouden rondlopen in een pretpark hoefden we ook geen aso ontbijt bij onze buren, Denny's, te halen. Een zelfgemaakt ontbijtje zou goed genoeg zijn. Ondanks dat we hier bacon hebben gekocht, weet ik nog steeds niet hoe ik dat op de Amerikaanse manier moet maken, dus het huisje stond blauw van de rook. Op een paar zwarte na, was het redelijk geslaagd. Net als de rest van het ontbijt.

Time for some shopping! Op naar een outlet. Hier zijn we allemaal geslaagd. René is gelukkig geworden in de winkel van Under Armour en Zillah en ik zijn geslaagd in de Guess en Gap. Heppie de Peppie.

Bij de foodcourt hebben we nog een heerlijk ijsje gegeten met 2 bolletjes, Nederlandse afmeting 6 bolletjes.

Na onze ijsjes van een liter zijn we doorgereden naar Gatorland. Toch wel René zijn favoriet. Inmiddels was de temperatuur zodanig opgelopen dat we alle 3 aan het afsterven waren. We zijn van schaduw naar schaduw gesprongen. Hebben worsten naar grote alligators gegooid in de hoop dat we nog een ruzie tussen die beesten konden ontlokken. Maar helaas, ook de Gators waren aan het afsterven van de hitte. In afwachting van een show, de Jumparoo, is Zillah het stukje waterpret ingerend om af te koelen. Dit had effect! Ze was ook op tijd voor de show weer terug.
De Jumparoo is Gators lokken met hele kippen om ze zo hoog mogelijk uit het water te laten springen en dit is leuk ingepakt met een toneelstukje en het publiek worst hier ook echt heel leuk bij betrokken.

Na de show zijn we lekker naar het huisje gegaan om af te koelen en op te frissen voor het avondeten. Toen het tijd was om te gaan bleek dat we allemaal in het nieuw waren. Omdat we dit geen van allen hadden besproken was dat wel even lachen.

De newcrew was klaar voor outback steakhouse! Waar ze de lekkerste blooming onion ter wereld hebben. We hebben genoten. Het was een heerlijk relaxte dag, waarin we toch ongemerkt weer veel hebben gedaan.